چگونگی مطالعه، بعد از دوره Trade off
قابل توجه دوستانی که از مهرماه یا بعد از آن می خواهند برای کنکور ارشد 87 درس بخوانند ( در واقع دوره Trade off را انجام نداده اند) و سایر دوستان.
اگر یادتون باشه در پست -- مطالعه موازی-- گفتم که برای مطالعه، بازه زمانی می تونه به دو قسمت طولانی و کوتاه مدت تقسیم بشه.
+ بازه طولانی مدت مربوط می شد به شروع مطالعه در تابستان و یا قبلتر.
+ و بازه کوتاه مدت می شد شروع مطالعه از مهرماه به بعد.
و گفتم که در بازه طولانی مدت دروس را متوازن می کنیم (که به اینکار Trade off می گویند) و در بازه کوتاه مدت کنکوری می خوانیم.
حالا برای چگونگی مطالعه در این زمان یعنی زمان بعد از Trade off برای دوستانی که در بازه طولانی مدت هستند و همچنین برای دوستانی که در بازه کوتاه مدت و از مهر ماه یا بعد از آن می خواهند شروع به درس خواندن کنند من مجددا سوالاتی را در این زمینه از --- مهندس امین حسن زاده (مدرس دانشگاه چمران و جهاد دانشگاهی اهواز) --- پرسیدم و ایشان هم با وجود مشغله زیاد با دقت و کامل به این سوالات پاسخ دادند که در ادامه می خوانید. از لطف این استاد گرامی بسیار سپاسگزارم. واقعا جای تشکر و قدردانی دارد.
توجه:
قبل از مطالعه این مصاحبه ، برای آشنایی با Trade off و مطالعه موازی به پست -- مطالعه موازی -- مراجعه کنید.
در ضمن پیشاپیش عید بزرگ فطر رو به همه شما دوستان عزیز تبریک عرض می کنم